PDA

Ver la Versión Completa : [AYUDA] añadir la opcion de ver porcentaje de bateria en ipod touch 4

dani12345
21-Dec-2010, 15:02
he encontrado esto, se supone que tienes que modificar el archivo N72AP, viene dentro de System/Library/CoreServices/SpringBoard.app, pero no me aclaro muy bien donde copio la cadena que añade la opción, tambien pone lo de unir el icono de musica con el de video como el iphone, alguien me puede ayudar?

I hope it's not illegal to post the keys themselves....
entering these in either .plists will work, I suggest entering them in the smaller .plist of the two.

multitasking (for multitasking)
unified-ipod (for iPod app)
gas-gauge-battery (for battery percentage)
homescreen-wallpaper (for wallpaper)

find these keys in your devices' respective .plists and turn them on or off as you please.

If you want the battery percentage from iPhones on your iPod, enter the gas-gauge-battery key in N72AP.plist;

** *<key>gas-gauge-battery</key>
** *<true/>

If you want the ability to switch it on and off in the Settings app, you need to edit General.plist in Preferences.app. Replace the dependency with something your device already has.

Find this section:

** * *<string>USAGE</string>
** * *<key>requiredCapabilities</key>
** * *<array>

Under the last array, there will be a dependency. Change that section to:

** * *<string>USAGE</string>
** * *<key>requiredCapabilities</key>
** * *<array>
** * * *<string>gas-gauge-battery</string>
** * *</array>

To split the iPod app into Music and Video, just find

** *<key>unified-ipod</key>
** *<true/>

and set it to false.

craccen
21-Dec-2010, 15:04
eso desde sbsettings se hace sin problema ;S

dani12345
21-Dec-2010, 15:05
ya, pero quiero tener el original, como si viniera de fabrica

dani12345
21-Dec-2010, 17:34
no se si sera a mi solo,pero el sbsetings me mostraba un porcentaje erroneo, ademas me salia el cartel de quedaba un 20% y no se correspondia